Facebook Pixel

 

Prekes pristatome visoje Lietuvoje. Bendradarbiaujame su DPD, Omniva bei Venipak siuntų tarnybomis. 

Greitas pristatymas

  • Jei užsakytą prekę turime parduotuvėje Vilniuje arba Kaune, ją galėsite atsiimti tą pačią dieną. Prie prekės aprašymo matysite prieinamą jos kiekį bei sandėlio likutį konkrečioje parduotuvėje.
  • Jei užsakyta prekė yra mūsų sandėlyje Vilniuje arba Kaune, ji Jums bus pristatyta per 1–3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo. Daugelį užsakymų, pateiktų iki 14 val., jei prekė yra viename iš šių sandėlių, spėjame išsiųsti tą pačią dieną.
  • Jei prekė yra centriniame sandėlyje, pristatymo terminas gali būti 3–5 darbo dienos

 

Išsiuntę prekę, iškart informuojame Jus el. paštu ir atsiunčiame siuntos sekimo numerį.

 

Išankstiniai užsakymai ir ilgesnis pristatymo laikas

  • Jei prekės šiuo metu neturime sandėlyje arba jai taikomas išankstinis užsakymas, informuosime Jus atskiru laišku apie preliminarų pristatymo terminą ir suderinsime pristatymo sąlygas bei terminus. Paprastai tokių prekių pristatymas gali trukti 1–2 savaites. Jei terminas Jūsų netenkins, mokėjimą grąžinsime nedelsdami.

 

PRISTATYMO SĄLYGOS

  • Siuntos pristatomos tik darbo dienomis. Kurjeriui nėra galimybės nurodyti pristatymo laiko.
  • Prieš pristatymą kurjeris išsiųs SMS pranešimą su siuntos numeriu ir preliminariu pristatymo laiku.

 

PRISTATYMO NESKLANDUMAI: ką daryti?

Jei susidūrėte su pristatymo problemomis, pateikiame dažniausiai pasitaikančias situacijas ir sprendimus.

 

Siunta vėluoja

Pristatymo terminai gali priklausyti nuo kurjerių apkrovos ar kitų išorinių veiksnių. Jei siunta neatkeliauja laiku:

  • Patikrinkite siuntos būseną pagal sekimo numerį, kurį gavote el. paštu.
  • Jei informacija nesikeičia ilgiau nei 2 darbo dienas, susisiekite su mumis – išsiaiškinsime situaciją su kurjeriu.
  • Jei siunta nebuvo pristatyta per nurodytą laiką ir nėra jokios informacijos apie jos būseną, padėsime surasti sprendimą. 

 

Prekė pristatyta pažeista

Jei gavote siuntą su akivaizdžiais pažeidimais (sudaužyta pakuotė, pradurta dėžė, matomi įbrėžimai ar įlinkimai):

  • Pristatymo metu apžiūrėkite pakuotę. Jei matomi pažeidimai, turite atidaryti siuntą dalyvaujant kurjeriui.
  • Jei pastebite pažeidimus, pareikalaukite užpildyti siuntos pažeidimo aktą.
  • Susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu, pridėkite nuotraukas ir trumpą pažeidimo aprašymą.

 

Norite pakeisti pristatymo adresą po užsakymo pateikimo?

Jei užsakymas dar nėra išsiųstas, adresą galima koreguoti:

  • Kuo greičiau susisiekite su mumis ir praneškite apie keitimą.
  • Jei užsakymas jau išsiųstas, kai kurios kurjerių tarnybos leidžia koreguoti adresą per jų savitarnos sistemas (nuorodą rasite SMS pranešime iš kurjerio).
  • Jei adreso pakeisti neįmanoma, galime padėti organizuoti pakartotinį siuntimą po pirmojo pristatymo bandymo.

 

KONTAKTAI PASITEIRAVIMUI

Jei turite papildomų klausimų dėl pristatymo, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda:

 

Pristatymo kainos Lietuvoje:

  • Prekių pristatymas į pasirinktą paštomatą (DPD, Venipak, Omniva)3,50 € 
  • Pristatymas kurjeriu į nurodytą adresą – 4,50 €
  • Jei pageidaujate sumokėti už prekę grynaisiais arba kortele siuntos pristatymo metu, pridedamas papildomas pinigų surinkimo mokestis 2 €

 

Prekes pristatome ne tik Lietuvoje, bet siunčiame ir į daugelį Europos sąjungos šalių. Dėl pristatymo kainos į kitas šalis - susisiekti individualiai. 

 

Šalis Pristatymo kaina
Latvija
  • Į pasirinktą Omniva paštomatą 5,50 €
  • Į pasirinktą Venipak paštomatą 5,50 €
  • Į pasirinktą DPD paštomatą 3,50 €
  • Pristatymas DPD kurjeriu į pasirinktą vietą 4,50 €
  • Pristatymas Venipak kurjeriu į pasirinktą vietą 7,90 €
Estija
  • Į pasirinktą Omniva paštomatą 7,90 €
  • Į pasirinktą Venipak paštomatą 7,90 €
  • Pristatymas DPD kurjeriu į pasirinktą vietą 4,50 €
  • Pristatymas Venipak kurjeriu į pasirinktą vietą 9,90 €
Lenkija
  • Į pasirinktą Venipak paštomatą 5,50 €
  • Pristatymas DPD kurjeriu į pasirinktą vietą 4,50 €
  • Pristatymas Venipak kurjeriu į pasirinktą vietą 7,90 €

 

Norintys sutaupyti pristatymo kaštus gali nemokamai atsiimti prekes vienoje iš mūsų parduotuvių Vilniuje arba Kaune.

 

Kaip atsiimti užsakymą?

  • Užsakymo pateikimo metu pastabų laukelyje nurodykite, kurioje parduotuvėje pageidaujate atsiimti prekę.
  • Kai užsakymas bus paruoštas, informuosime Jus telefonu arba el. paštu.

 

Atsiskaitymo būdai atsiimant prekę:

  • Grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele parduotuvėje.
  • Išankstiniu banko pavedimu prieš atvykstant atsiimti užsakymo.
  • Įsigyti prekes galite vietoje, sudarydami ESTO lizingo sutartį.

 

KONTAKTAI PASITEIRAVIMUI

✉  e-shop@rrs.lt

☎ +37060572787

 

PREKIŲ ATSIĖMIMAS VILNIUS

Kirtimų g. 47, LT-02244 (Šalia iLunch restorano)

PREKIŲ ATSIĖMIMAS KAUNAS 

V. Krėvės pr. 97-1, LT-50369 (Iki Saulėtekis pastate)